måndag 5 april 2010

Lite sent men i alla fall GLAD PÅSK!! =)

Hej på er!! Jag har varit i fjällen sen i torsdags så jag kanske inte har skrivigt men jag önskar er alla en riktig glad påsk!! Jag har tänkt på er hela tiden i fjällen, & jag är lite orolig att det inte är nån som läser så snälla kommentera!!
Men men, i torsdags så var jag på skolan och efter följde jag med Lina (en klass kompis) hem, och vi var ute och påskade (fast vi går i 4:an) så man blir aldrig för stor för det. Sedan kom mamma Anna-Karin, pappa Ulf och storebror Anton och hämtade mig hemma hos Lina.
I fredags åkte jag skidor hela dagen.
I lördags åkte jag också skidor och jag såg på 'Big jump cup final' i backen, och där var det med en jätte söt kille som hade en lila och svart randig jacka, han var skit söt!!
I söndags åkte jag skidor med Tova och Tilda, på kvällen så kom jag hem 10.45 ca för jag, Tova och Tilda hade varit i backen och gjort ett hopp bättre.
Och i dag så åkte jag lite skidor med Tova och Tilda, sen åkte vi hem.

Hej då!!

1 kommentar: