lördag 10 april 2010

Fotbolls läger=slut!!

Hej hej!! Jag har nu varigt på fotbolls läger!! =) Jag är helt slut!! Jag kunde inte sova i natt för jag låg och frös, jag hade gett sovsäcken till min mamma(som är tränare) och sen så visste jag inte vart hon var=I Gissa om jag är trött!? Ok jag ljög lite, jag sov ca3-4 timmar. =P Det blir nog en tidig kväll i kväll, tror jag, hihi, måste se bad boys 2 men sedan så snarkar jag i min säng, zzZZzzZZzzZZzzZZ, hihi, nu ljög jag igen ='( jag vet ju att jag inte snarkar, hihi.
Ska få lite bilder från nu, hihi. Ska bara knäppa några, =D

Kommer snart, så sitt kvar där nu, gå ingen stans, nänä, jag holler ögorna på er!!

2 kommentarer:

  1. Ja det är bra att ge tränarn sovsäcken hihi.
    Vilket härligt fotbolls gäng ni är trevlig mysig och duktiga på fotboll (dessutom, hihi)
    Kram tränarn

    SvaraRadera