måndag 19 april 2010

Hej Hej!! =)


Hej Hej!! I går var jag på simm tävling i kramfors. Det gick sådär. Min simmgrupp heter mss/Matfors sim sälskap. Jag vet inte inte vart jag kom först, det var i bröst då. I rygg kom jag trea i mitt heat. Sedan var det lagkamp, då var det jag, Adam, Emma och Linéa. Jag tror jag gorde så vi blev diskad genom att ta uppe på kanten, men sedan sa Emma och Adam att dom också gorde nått fel, så det var inte bara jag som gorde fel, som tur var, TACK TACK TACK ADAM OCH EMMA FÖR NI SA DET!! Ja, sedan var det fritt ja, där gick det bra tror jag, jag har glömt. Sedan var det en till lagkamp, i medli denna gång, då simmade jag ryggsim, det var som om Annika visste att jag skulle klanta till mig, som en gåva från gud!! =)

Har ni lyssnat på Young Forever-Jay-Z?? Den äger jätte mycket!!
Hej då
//Eran lilla Johanna/Ploy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar