tisdag 6 april 2010

Hej Hej Hej!!

Hej hej!! Jag har precis läst en super bra blogg!! Jag vet inte om jag vår nämna den men jag kan ju alltid fråga. Hallå!? Är deet nån som läser??
Men men, i dag var jag, pappa och Anton på stadium och intersport och handlade skor. Jag köpte ett par svarta converse skor på stadium och på intersport köpte jag ett par fotbolls skor. Jag börjar ju endå träna fotboll i mårgon!! =) Och sedan åkte jag och mamma till mina kusiner för Hanna fylde 15 år i dag, så GRATTIS HANNA!!
Jusst nu lyssnar jag på Russan Rulette av Rihanna. hon är så super!! Jag vill gjärna bli som han men det går nog inte. ='( Jag tyckte det var synd att det inte var Svenska Hollywood Fruar i går, men jag får vell vänta tills på måndag igen då, men jag tittade på Arn och sen var det någon bra film efter den som jag inte vet vad den heter, jag sprang ner och kollade i varge tdning men det stod inte.
Ja ja den var bra i alla fall


Hej då!! ='(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar