fredag 18 februari 2011

Mer sjuk!!

Jag är fortfarande sjuk och jag, pappa och mamma är hemma. Men det är bara jag och pappa som är vaken, mamma har jobbat hela nätterna idag och igår och lördag och söndag kommer hon jobba. Julia är med Kennet, och Anton på skolan. Julia är vår hund och Kennet är min låssas morfar efter som min morfar är död så har jag inte nån morfar, men jag såg inte han som min riktiga morfar. Jag var så liten när han dog och jag har inte nått minne av han, så. Ja ja, Anton vet ni ju vem det är, det är min bror.
Aja, jag fyller år på måndag, men alla(dom flästa) kommer på söndag för jag ska ju gå i skolan på måndag, hoppas jag. Nä, nu måste jag bli frisk, jag har ju tävling i Iggesund och allt nästa vecka! Jag får gå uppoch städa mitt rum sedan så jag slipper ligga och hosta hela natten. Och vädra, måste jag göra!
Jaja, Hej då!

//Eran lilla sjuka Johanna! <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar